Thursday 9 February 2012

kenapa aku buat blog..??


salam,
aku tak pandai nak berkata2..macam cik meyl..kenapa aku buat blog?sebab awex aku seorang blogger..sebab awex aku dikenali kerana blog..sebab orang ramai suka cara awex aku..aku pon nak jugak..jadi blogger macam dia..dan kalau nak tahu..blog aku nie..cik meyl yang buatkan..aku tak tahu nak cakap apa..aku tanya dia “kenapa buat blog at b”...dia jawab “biarlah b popular siket”..hahaha...bagus punyer cik meyl..

so,kalau aku tak banyak menulis adalah atas faktor aku tak tahu nak tulis apa..tunggulah aku ada kelapangan..

nak cerita siket asal usul aku..nama MOHAMAD HILMI ZAKWAN B.MOHAMMED SHOOD..nama glamer Imie ..nama panggilan oleh cik meyl adalah SUPERMAN DAN CIK MOK..umur dirahsiakan..nama girlfrend..NUR ASYIKIN SAFARINA..nama panggilan NANA..digelar cik meyl..umur juga dirahsiakan..hahahhaha..siket2 sudah..

bye...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...